دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آیا خرید اقساطی خودرو منطقی است؟

مشارکت در طرح های فروش اقساطی به ایران خودرو ، سایپا ، بهمن موتور ، کرمان موتور و سایر شرکت های خودروسازی تنها راهی است که می توان از آن برای مالک شدن خودرو در شرایط کنونی کشورمان استفاده کرد.

آیا خرید اقساطی خودرو منطقی است؟

بازار خودرو تحت عوامل مختلفی از تعرفه های بالاتر تا تحریم های جدید متغیر است. حتی در مناسبت هایی مانند سال نو آفتابی یا در آستانه انتخابات ، بازار دستخوش تغییرات عمده و جزئی می شود.

از سوی دیگر ، هزینه زندگی در ایران بسیار بالا و دستمزد پایین است. در چنین مواردی ، تصمیمات بزرگ مالی ، اگر به صورت نقدی گرفته شود ، با یک عامل خطر بیشتر همراه خواهد بود. زیرا همه پس اندازها به یکباره از بین می روند و سرمایه ای برای هزینه های ضروری و ناگهانی وجود ندارد.

به همین دلیل است که اقتصاددانان توصیه می کنند حتی سرمایه کافی برای خرید نقدینگی داشته باشید ، برای خرید اقساطی خودرو اقدام کنید تا بقیه پس انداز خود را در جای دیگری سرمایه گذاری کنید.

همه این شرایط ایمنی و استحکام بدنه را برای مشتری ایرانی بسیار مهم کرده است. از آنجا که خودرو یک کالای قابل استهلاک است و عمر مفید آن و سلامت مسافران باید تا حد ممکن افزایش یابد. در ادامه این مقاله قصد داریم ایمن ترین خودروهای ایرانی را که در برنامه های ایران هودرو برای فروش مجدد شرکت های خصوصی ارائه می شود ، مرور کنیم.

چرا ایمنی و قدرت بدنه خودرو مهم است؟

بسیاری از افرادی که در برنامه های مشارکت خودرو شرکت می کنند زندگی عادی و متوسطی دارند. بنابراین آنها واقعاً نمی توانند هر سال ماشین عوض کنند و به سراغ مدلهای بلندتر و ماشینهای مجلل تر بروند.

بنابراین ، خودرویی که آنها می خرند هم خودرو شخصی است و هم خودروی خانوادگی. در نتیجه ، اهمیت ایمنی به طور قابل توجهی افزایش می یابد ، زیرا زندگی مسافران با سلامت وسیله نقلیه و تجهیزات ایمنی آن مرتبط است. از سوی دیگر ، خودرویی با بدنه محکم می تواند در سه راهی جاده با سهولت بیشتری رانندگی کند و در صورت تصادف آسیب کمتری متحمل می شود.

وقتی صحبت از خودروهای ایمن می شود ، ناخودآگاه محصولات با کیفیت ایران خودرو را به خاطر می آوریم. تولید کننده خودروهایی که محصولات آنها دارای تجهیزات و سیستم ایمنی مطلوب می باشد.

پذیرش برنامه های تغییر زمان برنامه ریزی شده توسط ایران خودرو به خوبی نشان می دهد که مردم از قابلیت های فنی و ایمنی محصولات این شرکت رضایت کامل دارند.

کدام محصولات ایران خودرو ایمن ترند؟ خرید اقساطی خودرو از سایا خودرو

بهترین خودروی ایرانی از نظر ایمنی و استحکام بدنه

کارشناسان ایمنی ایران خودرو نسبت به ایمنی و تجهیزات فنی هر یک از محصولات این سری حساس هستند ، اما برخی از خودروها با ویژگی های ایمنی بیشتری تولید و عرضه می شوند و به گفته صاحبان این خودروها: “آنها آزمون را پس داده اند محدوده:

پژو 206

بهترین خودروی ایرانی از نظر ایمنی و استحکام بدنه

آره! درست شنیدی ؛ پژو 206! این هاچ بک دستی زیبا که اصالتاً فرانسوی است و سالهاست در جاده های ایران می درخشد ، با وجود اندازه جمع و جور از ایمنی بسیار خوبی برخوردار است.

با خرید انواع پژو 206 از ارائه دهندگان خدمات خودرو در قالب طرح فروش اقساطی به ایران خودرو ، صاحب خودرویی می شوید که ممکن است کاپوت آن در یک تصادف جدی سقوط کند ، اما به کابین و سرنشینان خودرو آسیبی نرساند.

درب صندوق عقب این هاچ بک هیبریدی ایرانی-فرانسوی نیز نسبتاً قوی است و اگر خودرویی از پشت به آن ضربه محکمی وارد کند ، 206 کمترین آسیب را خواهد دید.

در مجموع می توان گفت که طراحی هوشمندانه تخم مرغ های این خودروی جذاب باعث شده در برابر تصادفات ایمن باشد. ناگفته نماند که 206 4 ستاره ایمنی از موسسه Euro Encap دریافت کرده است.

دنا پلاس توربو

با شرکت در طرح فروش معوق ایران خودرو برای مجموعه های معتبر برای خرید دنا پلاس توربو ، صاحب خودرویی می شوید که از نظر ایمنی در مقایسه با دیگر سدان های داخلی از نظر قیمتی دارای شرایط ایمنی بسیار مطلوبی است.

دنا پلاس توربو با 4 کیسه هوا ایمنی مناسبی را برای راننده و سرنشینان در هنگام تصادف فراهم می کند و ترمز جلو دیسکی خنک شده قدرت مانور خودرو را در سرعت های بالا افزایش می دهد.

این خودرو همچنین می تواند سوخت اتوماتیک را در صورت تصادف متوقف کند.

پژو 2008

بهترین خودروی ایرانی از نظر ایمنی و استحکام بدنه

پژو 2008 را باید ایمن ترین خودروی تولید شده در کشور دانست. به طور کلی ، محصولات پژو فرانسه با سلیقه مشتریان ایرانی سازگاری عجیبی دارند و تصویب برنامه های فروش معوق ایران خودرو برای خرید پژو مانند 206 ، 207 و پژو پارس سندی بر اساس

دنیای خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *