دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طرز تهیه سالاد اسفناج مجلسی با طعم بسیار عالی

سالاد اسفناج یکی از انواع سالادهای خوشمزه و سالم است که برای افراد گیاهخوار بسیار مناسب است.


گروه ایرنا زندگی- سالاد یکی از مواد غذایی است که در کنار غذای اصلی یا به عنوان یک وعده غذای سبک سرو می شود. در این گزارش تهیه سالاد اسفناج مرحله به مرحله آموزش داده می شود.


مواد لازم برای ۴ نفر


اسفناج۳ پیمانه


دانه انار۱ پیمانه


پرتقال۱ پیمانه


مغز گردو⅓ پیمانه


طرز تهیه سالاد اسفناج مجلسی با طعم بسیار عالی


پنیر گیاهی۵۰ گرم


مواد لازم برای سس


رب انار۲ قاشق‌ غذاخوری


سرکه۲ قاشق‌ غذاخوری


روغن‌ زیتون۲ قاشق‌ غذاخوری


نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی


طرز تهیه سالاد اسفناج


مرحله اول


برای تهیه سالاد اسفناج خوشمزه و رژیمی در ابتدای کار اسفناج را شسته و درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش کاملا خارج شود. حالا اسفناج ها را بدون خرد کردن درون ظرف مورد نظرمان قرار می دهیم.


مرحله دوم


در این مرحله پوست اولیه و نازک پرتقال را کاملا جدا کرده، سپس فیله های آنرا به صورت مکعبی خرد می کنیم. حالا فیله های پرتقال را به همراه دانه های انار درون کاسه روی برگ های اسفناج می ریزیم.


طرز تهیه سالاد اسفناج مجلسی با طعم بسیار عالی


مرحله سوم


در این مرحله مغز گردو را به صورت نگینی متوسط خرد کرده و به صورت پخش درون کاسه روی برگ های اسفناج می ریزیم. حالا پنیر گیاهی را به صورت مکعبی متوسط خرد کرده و روی مواد سالاد قرار می دهیم.


مرحله چهارم


حالا به سراغ درست کردن سس سالاد می رویم، برای این منظور رب انار، سرکه، روغن زیتون را به همراه مقداری نمک و فلفل سیاه درون یک کاسه مناسب ریخته و به خوبی مخلوط می کنیم تا سس کاملا ترکیب شود.


مرحله پنجم


در این مرحله سس را به صورت پخش روی مواد سالاد ریخته و آنرا با دو قاشق به خوبی زیر و رو می کنیم تا سس به خورد مواد برود. در نهایت سالاد را به عنوان یک میان وعده یا به همراه غذا سرو می کنیم. نوش جان.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *