دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فرماندار ملایر مبنای سفر استانی رییس جمهور پاسخ به نیاز مردم

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان همدان، گفت: مبنا و هدف اصلی اصلی آیت‌الله رئیسی در سفرهای استانی، حضور در جمع مردم برای پاسخگویی به مطالبات، بررسی مسائل و مشکلات و همچنین تسریع روند توسعه با تدوین راهکارهای موثر است.


سلمان اسماعیلی روز سه‌شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رییس جمهور روز پنج‌شنبه ۶ مردادماه در سی‌امین سفر استانی دولت به همدان سفر می‌کنند.


وی، سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور و اعضای دولت سیزدهم به استان همدان را فرصتی مغتنم و مبارک با نتایجی اثربخش در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: طرح ها و پروژه‌های بسیار مهمی برای طرح و تصویب دراین سفر تهیه و ارائه شده است.


فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: طی جلسات مفصل و متعدد کارشناسی در سطح شهرستان، استان و تهران با مشارکت مجموعه فرمانداری شهرستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استانداری، مجموعه دولت و وزارتخانه‌ها، پروژه‌های زیادی مطرح و بررسی شده و تعدادی از آنها در اولویت‌ برای طرح در این سفر قرار گرفته است.


اسماعیلی تصریح کرد: پیرو تصمیماتی که اتخاذ و پروژه‌هایی که تایید شده، پیش‌بینی می‌شود حجم بزرگی از حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها، اعتبارات و تسهیلات در این سفر به استان همدان و شهرستان ملایر اختصاص داده شود.


فرماندار ملایر: مبنای سفر استانی رییس جمهور پاسخ به نیاز مردم و تسریع روند توسعه است


به گفته وی، پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی، مسکن و بسیاری از دیگر حوزه‌ها تعریف شده است که اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز آنها نیز برای تامین و تخصیص در سفر رییس جمهور ارائه خواهد شد.


اسماعیلی تاکید کرد: در این سفر تمرکز بر تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد است.


فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه حضور آیت‌الله رئیسی در ملایر هنوز مشخص نیست، افزود: هنگام ورود رئیس جمهور به استان و به تشخیص و تصمیم ایشان، ممکن است به برخی از نقاط استان همدان نیز سفر کنند که بسیار امیدوار و مشتاق هستیم که میزبان رئیس جمهور در ملایر باشیم.


اسماعیلی تاکید کرد: در صورت عدم حضور رئیس جمهور در شهرستان ملایر، یکی از وزرا به نمایندگی از ایشان و به عنوان نماینده دولت در این شهرستان حضور پیدا می‌کند.


فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه مدتی است کاملا آماده سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان هستیم و تمهیدات لازم دراین باره اندیشیده‌ شده است، ادامه داد: در صورت عدم حضور رییس جمهور در ملایر، جمعی از مردم این شهرستان برای دیدار چهره به چهره با رییس جمهور به مرکز استان اعزام خواهند شد.


به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان،تهران، خراسان شمالی، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، شهرستان های استان تهران، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.


استان همدان سی‌امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت