دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کاروان ایران در کانادا محدودیت ویزا ندارد قطر مقصد بعدی ملی پوشان

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در سفر به کانادا محدودیت ویزا ندارد اما در صورتی که اقامت ملی‌پوشان بیشتر از چهار روز در این کشور طول بکشد، هزینه‌های اضافی برعهده فدراسیون فوتبال ایران خواهد بود.


به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران پانزدهم خردادماه در مصافی دوستانه به مصاف کانادا خواهد رفت.


در حالی که زمان زیادی تا این بازی دوستانه باقی نمانده، حرف و حدیث‌های فراوانی درباره آن مطرح شده است.


طبق توافقات فدراسیون‌های دو کشور ایران و کانادا، کشور میزبان به مدت چهار روز هزینه‌های اقامت ایران را در شهر ونکوور تقبل خواهد کرد و در صورتی که اقامت ملی‌پوشان بیشتر از چهار روز طول بکشد هزینه‌های اضافی بر عهده فدراسیون فوتبال ایران خواهد بود.


خلاف شایعاتی که مطرح شده است، ویزای اعضای تیم ملی ایران برای اقامت در کانادا، 16 خردادماه به پایان نخواهد رسید و تیم ملی محدودیت زمانی برای‌ ویزا نخواهد داشت اما با توجه به اینکه در توافقات اولیه عنوان شده، کانادا فقط چهار روز هزینه اقامت ایران را بر عهده خواهد داشت.


تیم ملی ایران به دنبال آن است پس از بازی با کانادا یک بازی دوستانه دیگر را برگزار کند و آن طور که از شواهد امر پیداست تیم ملی نیوزیلند که خود را برای بازی پلی‌آف جام جهانی آماده می‌کند، در قطر اردوی تدارکاتی برگزار کرده و به احتمال زیاد ایران در دوحه با این تیم بازی خواهد کرد.


مذاکرات برای برگزاری این مسابقه دوستانه ادامه دارد و فدراسیون فوتبال به دنبال آن است پس از بازی با کانادا به سرعت این کشور را ترک کرده و به قطر بازگردد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *