دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

چگونه یک اتاق را در یک روز رنگ آمیزی کنیم

چگونه به یک نقاش ساختمان حرفه ای تبدیل شویم؟

وقتی نوبت به نقاشی ساختمان می‎رسد بسیاری از صاحبخانه‌ها خود را به صورت یک جنگجوی قوی می‌بینند که می‌توانند در آخر هفته اقدام به هر کاری بکنند اما تفاوت زیادی بین یک نقاش حرفه ای و یک فردی که از سر اجبار این کار را انجام می‌دهد وجود دارد که باید مدنظر قرار داد. بسیاری از ما اصلا نمی‌دانیم که چرا قیمت نقاشی ساختمان بین افراد و شرکت‌های مختلف بعضا متفاوت است. ممکن است یک نقاش از زیرسازی و بتونه کاری اولیه شما بزند و این کار را انجام ندهد و در نهایت قیمت مناسب‌تری را به مشا معرفی کند. اما باید مطمئن باشید که کاری که شما تحویل می‌گیرید با کار یک حرفه ای کاملا متفاوت خواهد بود و به راحتی قابل تشخیص است.

مورد بعدی که نقاشان حرفه ای به خوبی به آن آگاه هستند این است که این افراد از مواد اولیه و قلم و ابزار مناسب استفاده می‌کنند. این افراد با این کار کیفیت کار را تضمین می‌کنند. به همین دلیل است که استفاده از رنگ سحر و یا هادی رنگ می‌تواند کار بهتری را به شما مژده دهد حال آنکه اگر شما از رنگ‌ها و برندهای متفرقه استفاده کنید ممکن است هیچگاه چنین تمیزی و زیبایی را تجربه نکنید. البته اشتباه نکنید قصد ما معرفی یک برند خاص نیست. هدف ما این است که شما را در مسیر حرفه ای شدن ببینیم پس باید این مورد را هم بیشتر مدنظر قرار دهید و در کار از آن استفاده کنید.

براق بودن و نوع رنگ هم می‌تواند کیفیت و عمر کار نهایی را مشخص کند. به عنوان مثال نقاش‌هایی که حرفه ای نیستند اقدام به رنگ کردن در و دیوار و سقف با رنگ تمام مات می‌کنند اما چرا؟ علت کاملا واضح است زیرا این کار باعث می‌شود عیب کار معلوم نشود. پس به عنوان یک علاقه مند باید این کار را یاد بگیرید تا رنگ روغنی براق را به خوبی بر روی دیوار پیاده کنید. زیرا این رنگ قابل شستشو است.

نکته مهم بعدی که در قیمت نقاشی ساختمان تاثیر گذار است استفاده صحیح و متناسب بودن از ابزار و رنگ‌هاست. به عنوان مثال افرادی که از رنگ‌های پایه آب استفاده می‌کنند می‌توانند از قلم موی مصنوعی و اگر از رنگ روغنی استفاده می‌شود از قلم موی با موی طبیعی باید استفاده کنند. علت این موارد هم این است که رد قلم مو ممکن است بر روی دیوارها باقی بماند و ظاهر کار نهایی را خراب کند. همچنین در انتخاب غلتک هم حتما از رنگ فروش سوال بفرمایید تا غلتک مناسب رنگ را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *