دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تعمیرات دوره ای واحد شماره چهار بخار نیروگاه بندرعباس به پایان

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه تولید برق پیوست.


داریوش محمودی امروز، ۲۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان با اشاره به تعمیرات واحد ۴ بخار نیروگاه بندرعباس گفت: ترمیم لوله‌های کلدریهیت بویلر، ترمیم لوله‌های هنگر اکونومایزر، تست و نشت یابی بویلر، تمیزکاری تانک روغن توربین، هیدروتست کندانسور، چت‌پرشر کندانسور، تست و نشت یابی کولرهای ژنراتور، رفع عیب از سنسور دور توربین، بررسی عملکرد سروموتور و تراتل والو توربین و کار بر روی موتور فیدپمپ در این مرحله از تعمیرات انجام شد.


وی ادامه داد: در بخش‌های دیگر نیز قلیاشویی و آب کشی هر دو لانگستروم، تعویض روغن گاید و تراست و گیربکس لانگستروم، تمیزکاری و شست‌وشوی لوله‌های کندانسور،جوشکاری مسیر بخار سوپرهیت، کار بر روی گیربکس لانگستروم شماره ۲، رفع نشتی از بدنه هیتر شماره ۳، رفع نشتی داخلی والوهای شماره ۲ و ۱۰ و ۱۳ روی هدر کندانسور، رفع نشتی از والو ۱و ۲ جو روی هدر کندانسور و بررسی منحنی گاورنر والوهای توربین و سرویس و بازدیدهای دوره‌ای و پرمیت‌های واحد طبق برنامه زمان‌بندی‌ به پایان رسید.


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس یادآورشد: مدت‌زمان انجام این عملیات ۲۰ روز بود، که پس از به مدار آمدن این واحد، ۲۶۰ مگاوات‌ساعت انرژی به شبکه سراسری افزوده شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *