دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تلاش برای جبران عقب ماندگی های بخش مسکن تا پایان دولت

ایسنا/خوزستان وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش مسکن عقب‌ماندگی‌هایی داریم که تلاش خواهیم کرد در دو سال باقی مانده تا پایان دولت این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.


مهرداد بذرپاش در جلسه بررسی روند تردد و جابجایی زائران از پایانه‌های مرزی که شامگاه ۷ شهریورماه در پایانه مرز چذابه برگزار شد، اظهار کرد: مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی سال به سال در حال بهتر شدن هستند. برای مثال در محور اهواز – چذابه در این دو سال به اندازه ۸ سال گذشته کار انجام شده است تا این محور به صورت کامل چهارخطه شود.


وی افزود: در مسیر ایلام به مهران نیز جاده به صورت کامل چهار بانده شده و همچنین اقداماتی در پایانه انجام شده که نسبت به سال‌های قبل شرایط را بسیار متفاوت کرده است.


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خوشبختانه امسال حادثه خاصی در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی در ایران نداشته‌ایم، گفت: امیدواریم تا پایان این ایام شاهد اتفاق خاصی نباشیم و زائران بتوانند در سلامت کامل و ایمن به مقاصد خود برسند.


افزایش ناوگان هوایی و پروازهای خوزستان تا پایان سال


بذرپاش عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه راه‌های خوزستان به ویژه در مقاصد پایانه‌های مرزی انجام شده است و امیدواریم شاهد تحولات خوبی در حوزه راه‌های استان باشیم.


وی با اشاره به توسعه ناوگان هوایی در خوزستان گفت: تا پایان سال ناوگان هوایی و پروازهای خوزستان را افزایش خواهیم داد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *