دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شهرستان بهمئی بزودی صاحب سالن سینما می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالن سینما امید با ظرفیت ۱۸۶ صندلی بزودی در شهرستان بهمئی افتتاح می شود.


محمد سلیمی راد روز سه شنبه دهم مرداد ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران افزود: در راستای حمایت از مناطق کم برخوردار و گسترش فرهنگ سینما، در سفر خزایی، رئیس سازمان سینمایی کشور به استان تفاهم نامه ای با استانداری منعقد شد و قول تجهیز و افتتاح دو سالن سینما در شهرستان های بهمئی و دنا گرفته شد.


وی اظهار کرد: پیگیری هر دو سالن از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت و الحمدلله با تلاش همکاران در اداره کل و مجموعه سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر در روزهای آینده تجهیز سالن سینما در شهرستان بهمئی، انجام و سینما افتتاح خواهد شد. همچنین در ماه‌های آینده نیز شاهد افتتاح سینما در شهرستان دنا نیز خواهیم بود.


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سینما امید بهمئی به نام شهید امید خوب از هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی استان که در حادثه تروریستی شاهچراغ به همراه پدر بزرگوارشان به شهادت رسیدند نام گذاری شده است؛ این سینما در تپه ادارات شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی واقع شده و با تعداد ۱۸۶ صندلی برای مخاطبین در نظر گرفته شده است.


سلیمی راد تصریح کرد: همچنین امکانات و تجهیزات بکار برده شده در آن از جمله پرده سالن، پروژکتور پخش و سیستم صوتی از پیشرفته ترین تجهیزات موجود در کشور است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *