دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معلمان از موثرترین نیروهای انقلاب و دفاع مقدس بودند

ملارد – ایرنا – نماینده مردم ملارد، قدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای فرهنگی ملارد گفت: معلمان از انقلابی ترین اقشار جامعه هستند و نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل ازسایت ایثار، حسین حق ورودی در یادواره شهدای فرهنگی ملارد افزود: فرهنگیان در زمان دفاع‌ مقدس با حضور جانانه خود در عرصه مجاهدت و تربیت دانش‌آموزان انقلابی، اثرگذاری غیرقابل انکار خود را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.


وی یادآورشد: شهادت کار دشواری است و تصمیم‌گیری، عمل کردن و به درجه شهادت رسیدن، شجاعت و توفیق می‌خواهد.


حق وردی با اشاره به تذکر قرآن در مورد مقام شهدا، ادامه داد: برترین تعابیر در قرآن مربوط به شهداست و به‌جز کلمه شهید، واژه‌ای برای عظمت و جاودانگی مقام آنان، قدرت توصیف جایگاهشان را ندارد.


معلمان از موثرترین نیروهای انقلاب و دفاع مقدس بودند


این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: عزت و اقتدار کنونی ما، از عمل شهدا است و جمهوری اسلامی ایران با لطف و جان‌فشانی شهدا، به درجه‌ای از عزت و اقتدار رسیده که تمام تلاش‌های دشمنان برای شکست ما، ناکام مانده است.


وی در خصوص پیشرفت ایران بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اثرگذاری کشور ما بعد از انقلاب اسلامی، در تحولات جهانی بیشتر شده و قابل قیاس با زمان پیش از آن نیست، ما به این اقتدار نیاز داریم و برای حفظ این اقتدار، باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.


حق وردی ادامه داد: شهدای فرهنگی نقش خود را به بهترین وجه ممکن ایفا کردند، جانانه وارد عرصه مجاهدت شدند و دانش‌آموزان را با ارزش‌های انقلاب تربیت کردند.


این نماینده مجلس گفت: اثرگذاری فرهنگیان در دفاع مقدس غیرقابل‌انکار است و معلمان جزو انقلابی‌ترین اقشار جامعه هستند که با وجود کم‌لطفی‌ها نسبت به این قشر تلاشگر، وظایف خود را به درستی ایفا می‌کنند.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *