دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نظارت جدی بر مراکز اقامتی پذیرایی و خدماتی در گلستان طی ایام

ایسنا/گلستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ضمن اشاره به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، گفت: نزدیک‌ به ۷۰۰ نفر از بازرسان و ناظران دستگاه‌های نظارتی بر مراکز خدمات دهنده به مسافرین نوروزی نظارت می‌کنند.


درویش علی حسن زاده، بعدازظهر امروز ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره توسط ستاد ملی هماهنگی خدمات سفر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و نیز وزارتخانه‌های متبوع دستگاه های نظارتی استان حدود ۷۰۰ نفر از نیروهای بازرس دستگاه‌های نظارتی و خدمات رسان بر مراکز اقامتی پذیرایی و خدماتی در استان نظارت می‌کنند.


وی با توضیح اینکه این نظارت با مشارکت همکاری اتاق اصناف و جوامع و اتحادیه های صنفی و گردشگری انجام می‌شود، گفت: اقدامات نظارتی صورت گرفته در قالب برگزاری گشت های نظارتی تخصصی و نیز جلسه‌های مشترک ستاد و کمیته نظارت وتنظیم بازار با حضور تیم‌های مختلف در شیفت های صبح، عصر و حسب مورد شبانه به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات واحدهای صنفی و جوامع گردشگری و مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و غیره می باشد.


رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مورد، عنوان کرد: شرح وظایف محوله توسط هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و خدمات رسان از قبیل برگزاری جلسات تخصصی درون دستگاهی و مشترک شامل کمیته نظارت و تنظیم‌ بازار در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه انجام شده است.


حسن زاده با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم درون‌ دستگاهی به منظور ارائه بهترین خدمات برای مسافران و گردشگران نوروزی اجرا شده است، گفت: هدف ما این است که با تشکیل ستادهای ویژه نظارتی در راستای افزایش رضایت شهروندان و مسافران و همچنین کاهش تخلفات احتمالی گام برداشته که این امر موجبات افزایش رشد اقتصادی استان را نیز فراهم می‌کند.


وی با اشاره به اینکه مردم استان و مسافران نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را اطلاع داده و پیگیری کنند، افزود: مردم عزیز می‌توانند با شماره تلفن ستاد مرکزی خدمات سفر کشور ۰۹۶۲۹ و همچنین شماره تلفن ۱۲۴ اداره کل صمت و شماره تلفن های اضطراری دستگاه‌های مرتبط اطلاع رسانی کنند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمرونالدو زدگی حاد یا حادترین رونالدو مسئله این است؟
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *